CUMPĂRĂ 0
COMANDĂ
ACUM

0742.055.532
0733.120.505

contact@trains-addicted.ro

RomânăEnglish

Set Rheingold Express, DRG

Cod produs: bw-1804
Înapoi
Producător: Brawa Epocă: II
Scară: H0 Operator: DRG
Categorii: Vagoane de calatori, Locomotive cu abur

Set tren Rheingold Express, DRG.

Modele deosebite realizate in cel mai mic detaliu, realizate cu ocazia a implinirii a 90 de ani de la punerea in circulatie a celebrului "Rheingold Express".

Setul aniversar este compus din:
- Locomotiva cu abur seria 01 DRG, echipata cu decodor digital cu sunet si generator de fum.
- set 5 vagoane Rheingold Express.

Se ofera cadou un al 6-lea vagon, vagon de bagaje in valoare de 740 lei.

Vagoanele sunt echipate cu

- decodor digital DCC
- cuple electrice
iluminare la interior (acoperis si mese)
- sunet ambiental (sunete de operare si bucatarie)

Setul de vagoane este compus din vagon bagaje si 4 vagoane clasa 1.

Vagoanele ce compun garnitura sunt :

SPw4ü-28 DRG (Nr. Köln 105 001)
SA4ü-28 DRG (Nr. Köln 10 502)
SA4üK-28 DRG (Nr. Köln 10 501)
SB4ü-28 DRG (Nr. Köln 10 702)
SB4üK-29 DRG (Nr. Köln 10 707)

Au mecanism de cuplare apropiata NEM 362, lungimea totala 1306 mm.


Acest produs beneficiaza de transport gratuit prin curier.


În drumul lor spre Elveția și mai departe spre Italia, nenumărați pasageri de lux din Marea Britanie și Țările de Jos au folosit vagoane de dormit CIWL ale CIWL prin Franța. DRG a fost foarte interesat să „redirecționeze” această clientelă bogată către rutele lor.

Din acest motiv, a introdus un tren de zi de lux cu numele „Rheingold Express” în 1928 între Hoek van Holland/Amsterdam și Basel SBB. Din 1929, serviciul a fost extins vara la Lucerna și Zurich. Amploarea presiunii competitive poate fi văzută în faptul că CIWL a reacționat la ofensiva DRG încă din 1928 cu propriul tren de zi „Edelweiss” via Bruxelles Luxemburg, Strasbourg.

La proiectarea trenului, DRG s-a inspirat de la trenurile de zi CIWL similare. Interiorul includea vagoane de tip salon și în unele cazuri compartimente parțial divizate, în primele cazuri chiar cu bănci independente. Fiecare vagon avea un decor diferit din lemn prețios diferit sau pereți și tavane acoperite cu pânză. Exteriorul trenului era o vopsea specială de culoare violet închis – abanos.

Astfel au fost produse 26 de vagoane  în patru versiuni diferite (fiecare în clasa I și a II-a cu și fără bucătărie), precum și trei vagoane de bagaje. Un tren era, în general, format din cinci vagoane – câte un vagon  clasa I și a II-a, cu și fără bucătărie (o bucătărie deservește două vagoane), precum și un vagon de bagaje.

Deoarece la acel moment vagonul de bagaje mai trebuia să circule ca vagon de protecție în spatele locomotivei, la schimbarea direcției în Mannheim, era nevoie de un vagon de bagaje suplimentar. Pentru aceasta, DRG a revopsit două vagoane prusace și Baden-Wurttemberg conform schemei de culori Rheingold.

În Țările de Jos, tracțiunea a fost transferată la seriile 3700 și 3900. Pe tronsonul german, timp de mulți ani, BR 184-5 a depoului feroviar Mainz a mers până la Mannheim.

Din 1936, noul Deutzerfelder 01 trage Rheingold Express. Offenburger 183 transportă trenul pe tronsonul de sud, fiind deja înlocuit de BR 01 în 1930. Din Basel, Ae 4/7 aduce trenul în interiorul Elveției vara. Când a început războiul în 1939, trenul de lux a fost oprit fără înlocuire.

(* text preluat de pe brawa.de)

Nedisponibil
6100.00 RON
bw-1804


Termeni si conditii    Politica de retur    Anpc

Powered by   Web3 CMS